søndag, juni 14, 2009

Søndags kos og helgeslutt

Da var nok en herlig Søndag over, noe som er utrolig kjedelig, skulle ønske det var Søndag flere dager i uken jeg. Sånn annenhver dag kanskje, det hadde vært noe.
Kjenner kroppen min er sliten, bekkenet trøbler som bare det (så tidlig) Og jeg føler ikke jeg får gjort noe fornuftig. Alt blir bare skjøvet framover, fordi jeg vet hvor vondt jeg får hvis jeg gjør det. Vasking er det værste, spesielt gulv vask og støvsuging. Har hatt influensa også de siste dagene, men virker som den endelig slipper taket. Men jeg skal ikke klage, for om fjorten dager er det endelig ferie! Noe jeg kjenner at skal bli skikkelig deilig, har stort behov for det nå kjenner jeg.
Det har ikke skjedd så mye i helga.
Men på Fredagen var vi å kjøpte oss en ny seng, Skeidar hadde nemmelig stor salg. Så vi kjøpte oss en rammemadrass til den nette sum av 3490 kroner, ikke noe å si på den prisen nei!
Jeg har også vært i kontakt med ei jeg skal kjøpe et barnesete av. Jeg var egentlig i mot å kjøpe slikt brukt, men setet virker veldig bra, og jeg følte vi bare måtte slå til! Det er et acta Graco 2007 modell emd trille, fikk det for 2000 kroner inkl frakt.
Lørdagen gjorde vi stort sett ingenting, spiste Dolly Pizza og Dumle og slappet av.
I dag har vi faktisk vært på kino! Noe som er år og dag siden jeg og Mads gjorde sammen, må vel dra nytte av det nå før lille kommer i Desember.
Vi var å så en skrekkfilm som het Drag me to hell, det må sies at jeg lo meg gjennom meste parten av filmen, så den var vel egentlig ikke så skummel! Men var utrolig deilig å komme seg ut en tur. Mulig jeg skriver anmeldelse av filmen senere...
Da vi kom hjem rydda jeg hele leiligheta, vaska kjøkkenskap og vasket noen ytterjakket. Så nå har jeg vært flink!
Laget også Tomatsuppe med egg og loff, noe jeg virkelig har fått hekta på! Og i og med at jeg nesten ikke får i meg mat var dette kjærkomment for meg!
Nå koser jeg meg med en blå kjærlighet, så silje er sikkert kjempe sjalu!

Håper dere der ute i Norges land også har hatt en fin helg, akkurat nå ser jeg på Hjemsøkt på tv-norge noe som ikke er lurt ettersom jeg garantert får mareritt!



Her er maten! Laget tomatsuppen ekstra tykk, for det er så godt!
Ser kanskje ikke så veldig delikat ut :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar