tirsdag, juli 07, 2009

Lenge mellom hvert blogginnlegg

Må virkelig si at det går lenge mellom hvert innlegg her inne på bloggen min.
Og hva kan da være grunnen til det?
Latskap? Varmen? stress? Ferie? Baby? En kombinasjon av alle sammen?

Jeg liker egentlig ikke å sitte å skrive i bloggen min som andre skal lese, når jeg ikke har noe å skrive om. Som jeg har sagt tidligere HATER jeg blogg innlegg som er ultrakorte og ikke inneholder noen form for mening. Og da mener jeg alt i fra:
"Har vært å bada i dag, bare kosa meg" (Noe sånt kan du skrive i statusen på facebook eller noe).
"Har ikke tid til å blogge nå, kos og klems" (Er det sånn et blogg innlegg skal være?)
"Skal Blogge mer senere" (Da trenger du ikke å lage dette innlegget. Du trenger da ikke å informere om at du skal blogge senere).
Jeg kunne dratt fram enda flere slike strofer som jeg har lest inne på forskjellige blogger, men jeg lar det være! De fleste bloggere vet hva jeg snakker om.
Jeg føler ikke at jeg kan sitte er å brette ut om noe i det lange og vide om noe jeg ikke føler for å skrive om. Det blir for dumt
Jeg synes at man skal skrive blogginnlegg når man selv føler for å skrive noe fornuftig, ikke bare for å skrive noe for at bloggen skal fylles opp. Synes bloggen skal fylles opp med noe meningsfyllt jeg, ikke sånne latterlige statusinnlegg.

Hvilke blogger liker du IKKE å lese? og hvordan mener du at en blogg bør være?

1 kommentar:

  1. Enig med deg :) Nå leser jeg ikke blogginnlegg uten innhold jeg da. Men jeg synes at blogginnlegg gjerne kan inneholde noe som andre kanskje ønsker å lese. Nå har man kanskje forskjellige lesere på bloggen og alt kan ikke tekkes alle for å si det sånn.. Men man merker jo fort om det er noe interessant å lese om eller ikke.

    SvarSlett