mandag, juli 27, 2009

Ordinær UL i dag den 27.07.09


Ja, endelig i dag kom den store dagen hvor vi skulle få ta en sniktitt på hva som skjuler seg i magen min.
Og jeg må si at jeg tror både jeg og sambo strevde litt med å holde "tårene" tilbake, for det var så utrolig å få se den lille i magen.
Jordmor gjorde alle målinger og sa at alt så kjempe fint ut. Den lille ligger med hodet ned til høyre og beina opp til Venstre, noe den også gjorde på tidlig UL i uke 8. Merkelig liten skapning.
Vi fikk jo også vite hva som skjulte seg der inne, og det var en liten GUTT, jeg var skrå sikker på at det var ei jente, men utrolig glad for at vi skal få en liten lillegutt!
Lille gutten vår ville ikke ligge i ro, jordmor sa mange ganger at her var det liv ja, helt i fra første stund da UL startet. Ikke rart jeg kjenner spark stort sett hele tiden.
Ellers lå morkaken og sperret for "utgangen", så vi får håpe den flytter seg så jeg og lillegutt slipper et Keisersnitt. Men det blir som det blir, ut skal han uansett.
Fikk også ny termin, så nå er den 14 Desember :D Så da får vi håpe at han vil komme til rett tid, og ikke ligge der inne så alt for lenge. Men enda så skal han såklart være der inne lenge!
Så nå må vi slutte å tenke på jentenavn og konsentrere oss om guttenavn.
Også har jeg veldig lyst til å ha et koselig barnerom til lillegutt på gjesterommet, så der har jeg et prosjekt å drive med de 4 måndene jeg skal gå hjemme før han kommer.

Må bare slenge inn de 3 bildene vi fikk med oss, ettersom han var VELDIG urolig var det vanskelig å få gode bilder, i mine øyne er de fantatiske!!! Mulig det er vanskelig å se hva som er hva men dere får gjøre et forsøk.


Her ser vi tydelig at det er en liten gutt!



















Fine guttebabyn vår :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar