søndag, juli 26, 2009

Borte bra, hjemme best!

ENDELIG HJEMME FRA FERIE!!!

Ikke det at det ikke er koselig på ferie, men rart som det er synes jeg det alltid er kjempe godt å komme hjem.
Hele ferien vår startet jo for sånn ca 14 dager siden. Vi reiste ned til Lillestrøm for å være med i Bryllupet til Mads sin søster. Et utrolig flott og vakkert bryllup med en helt nydelig brud! Gleder meg til den dagen jeg får ta på meg en så fin kjole og være prinsesse for en dag.
Etter bryllupet var vi en uke i Lillestrøm, gjorde ganske lite egentlig. Været var veldig dårlig, men det ble en tur inn til Oslo noen turer til strømmen storsenter og Lillestrøm sentrum.
Lørdag 18 Juli reist vi til kroatia. Har tenkt å skrive et lengre blogginnlegg om denne turen litt senere.
Lørdag 25 reiste vi tilbake og var natt til i dag i Lillestrøm. I dag landet vi ENDELIG i Trondheim. Men alt skulle ikke bli så enkelt nei, for bilen ville nemmelig ikke starte. Så falken ble ringt og etter 2 timers venting før vi endelig kunne kjøre inn til Trondheim. Var heldigvis bare flatt batteri, så med ny strøm fungerte bilen som bare det.
Ble Happy Meal til lunsj i dag, usunt som det er! Fysj, men man trenger faktisk ikke mer enn en happy meal for man blir utrolig mett av den.
Ellers ble jo Mads sin tvilling bror og fruen hans med oss hjem og blir her til Torsdag, så det er da veldig koselig.
Som sagt er det utrolig deilig å komme hjem. Kommer med flere blogginnlegg litt senere! Nå skriker dusjen etter meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar