torsdag, januar 08, 2009

Min Kjære Silje<3


Etter mye mas fra Min kollega og gode Venn Silje om å skrive noen fine ord om henne, for å stille henne i et bedre, falt jeg altså for denne fristelsen.
Har kjent Silje siden vi studerte i den "fantastiske" byen Levanger. Hun hadde ambisjoner om å bli Tannhelsesekretær og jeg store mål om å bli Helsesekretær. Merkelig at ingen av oss jobber med det nå. Nei, for jeg og Silje hadde bestemt oss for å jobbe med barn vi, i barnehage.
Jeg var flink pike å anbefalte Catherine å bruke Silje som vikar i barnehagen, og det måtte jo bli en suksess.
Helt i fra Silje begynte som vikar hos oss har jeg og Silje hadd det kjempe topp på jobb sammen, selv om vi har en ganske så merkelig form for humor;O
Jeg har også funnet ut at jeg og Silje har en del uflaks, og jeg lurer veldig på hva det kommer av. Kan det være vannet i barnehagen?
Vi har jo som sagt hatt våre episoder med uflaks. Jeg må jo nesten nevne noen av dem:
Jeg kasten en tyggispakke i foten på Silje, det var visst skikkelig smertefullt. Og alle kluter jeg har skullet kastet til henne har alltid havnet i ansiktet hennes, jeg må også si at jeg bare gjorde det med vilje en gang. Men hun har i hvertfall fått fem kluter kastet mot seg på denne tiden vi har jobbet sammen. Men Silje blir aldri sint, eller... det er mulig hun blir litt sint da, men det bryr jeg meg ikke om!:P
Ellers, har silje sklidd på isen og falt redd ved bilen til Geir. Da sa hun: Der datt æ på rævva ja! Haha, en original settning.
Jeg klarte jo også å dette på vei til jobb, og jeg klarte det uten å si: der datt æ på rævva.
Og jeg lurer veldig på hvor mange ganger jeg maser på Silje, og hun som hater mas da... Huffameg altså. Jeg må få slutte med dette maset fortest mulig.
Jeg stor trives med Silje, hun er en kjempe snill venn og kollega som jeg sikkert kommer til å få mange flere arbeidsdager fyllt med humor sammen med. Og forhåpentligvis kommer vi oss ut å spise snart:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar