lørdag, januar 31, 2009

Folk forlover seg i hytt og pine


Ja, folk forlover seg i hytt og pine. ER DETTE EN NY TREND?
Når jeg sier at folk forlover seg i hytt og pine mener jeg ikke de over 20 altså! Jeg mener de under. Jeg har ikke fingre nok til å telle hvor mange av de som er 3-5 år yngre enn meg som forlover seg. De gjør det jo etter de har hatt kjæreste i en mnd. Hvor har det blitt av de såkalte gamle tradisjonene? Hvor en forlovelse faktisk betydde at man skulle gifte seg etter kort tid, at det var noe seriøst. Det er akkurat som at folk ikke tenker det i gjennom, for hvor mange av disse blir gift? Så er dette den nye trenden blant de unge? For meg betyr en forlovelse noe seriøst, og hvis jeg en gang skal forlove meg betyr også det at jeg skal gifte meg. Er det virkelig bare mote å ha ring på fingeren?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar