fredag, januar 09, 2009

Da var julen tatt ned.




Det var veldig vemodig å ta ned julen i ettermiddag.Ble faktisk en smule emosjonell også. Men det er vel med tanke på at vi ikke har vært hjemme i det hele tatt i julen. Så jeg føler ikke at jeg har rukket å bli "lei" av pynten min. Har jo sett masse fin pynt hos andre folk i julen, men det blir liksom ikke det samme. Er jo litt gøy å få med seg sitt eget når man har sitt eget hjem, hvis dere skjønner hva jeg mener da.


Her er det meste av julepynten som er tatt ned. Skjønner dere hva jeg mener med vemodig? All pynten og duker står i en dong på gulvet, før de skal pakkes ned i esker hvor det skal stå å samle støv i nesten et helt år før de igjen blir tatt fram og brukt i litt over en mnd.


Kanskje jeg skal gjøre som single ensomme menn? Ha pynten året rundt? Det må også nevnes at da snakker jeg om menn i fra 40-60.


Nei, det er vel like greit å pakke det ned. Hadde vel kanskje blitt lei av jule over helga uansett.






Også får man jo så mye fin julepynt i julegaver. Det eneste som er så kjipt er at man i teorien ikke kan bruke det før neste år:/ Er det rart jeg blir deprimert? Og så alle de fine julekortene jeg har fått, vil ikke legge bort de eller... Men ettersom det står god jul på dem må jeg vel det(?).


Kanskje jeg må få de inn på datan, så jeg kan se på dem og tenke på hvorfor jeg blir deprimert:P




Ellers er det noen ting jeg ikke vil legge bort, og det er disse to:


Denne fikk jeg av Mamma.


Den er vel en juleting den også, så må vel pakke ned den også.




Disse krokkene står året rundt.
Men vurderer nå å pakke ned dem også.
Ja, det var mitt litt deprimerende pakke ned julepynten innlegg i bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar