torsdag, januar 08, 2009

Blendermaskin!


I julegave fra min kjære Mads fikk jeg en slik snedig blender maskin.

Og den skulle testes for fullt i dag. Ettersom jeg fikk fri fra jobb. Jeg kjøpte både melk og sjokolade is med sjokolade biter, for å lage milkshake i blenderen min.

Synes egentlig denne blenderen så ganske så handy ut, selv om den var kjøpt på Ica og egentlig ikke så veldig dyr.

Men såklart måtte den nye blenderen min lekke! Åh, det er så typisk. Men man kan vel ikke forvente mer når man kjøper sånn billig skit! Jaja, ble uansett glad for blenderen, og sjokolade milkshaken ble ganske så god, noe også Mads samtykker med.

Så om kort tid vil det vel være heeelt tomt for milkshake, så ingen vits i å komme hit og tro at du kommer til å få milkshake nei:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar