onsdag, november 04, 2009

Høygravidbilde 34+4







Nå i kveld gikk det jo opp for meg, at dagen i dag er dagen hvor jeg er offesielt høygravid! Man er visst høygravid når man er 34+4 og har 40 dager igjen av svangerskapet sitt. Helt utrolig at tiden har gått så fort.
Måtte jo få tatt disse bildene før midnatt nå i kveld, sånne at det fortsatt er offesielt.
Så her er da to bilder av min såkalte høygravide mage. Vil ikke akkurat si at jeg ser så veldig høygravid ut, synes nemmelig denne magen er ganske så liten jeg. Mulig den har sunket litt i forhold til de andre bildene, men helt sikker er jeg ikke.
Det skal jo sies at gutten ligger festet med hodet godt plantet laaaang nede i bekkenet mitt. Og sånn har han ligget stort sett hele tiden, flinke lille gutten vår. Men jeg tenker at måten han ligger på kan jo ha noe å gjøre med hvorfor magen er veldig liten. Man blir faktisk lei av å høre at magen er så liten også, synes alle nevner det hele tiden jeg. Men er veldig fornøyd med den uansett størrelse og form. Det skal også sies at selv om magen er liten er det utrolig tungt uansett, for babyn og alt veier jo det den skal veie uansett hvordan magen er.

3 kommentarer:

  1. Nydelig mage, synes jeg. Det er jo der babyen bor, ikke noe folk skal bry seg med, det :) Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kost meg med magen og gikk blanke F i hva de sa - så lenge Liten og du har det bra og han vokser som han skal, er jo alt åpenbart i orden :)

    SvarSlett
  2. Heeelt enig med deg :D
    Virker som han koser seg godt inni det lille magehuset sitt :) Gleder emg veldig til han kommer nå da :D

    SvarSlett
  3. Synes du har en veldig fin mage æ :) Æ å fikk hele tia hør at æ hadd så liten mage, å vart litt lei av det. Men nu sjer æ fordelen, magen trakk jo sæ sammen ganske så fort, hadd sikkert tatt lenger tid om den hadd vært diger, itj sant?! Knøttan ligg jo forskjellig å, kos dæ me magen din du :D

    SvarSlett