søndag, november 01, 2009

Filmanmeldelse av "Paranormal Activity".


i kveld har vi sett filmen "Paranormal Activity", og i den forbindelse må jeg bare skrive en film anmeldelse av denne filmen.

Jeg hadde sky høye forventinger til denne filmen. Og jeg er en person som alltid har sagt til meg selv at filmer er noe jeg ikke bør ha høye forventinger til, fordi jeg alltid blir kjempe skuffa hvis en film jeg gleder meg veldig til ender opp med å være veldig dårlig.

Paranormal Activity er en utrolig spesiell skrekkfilm, og en skikkelig lavbudsjettsfilm. Man skulle tro at en skrekkfilm alltid inneholdt masse blod og sånt, men ikke denne filmen nei.
Den handler om kjæresteparet Katie og Micha, og masse klipp fra deres filmkamera. De er overbevist om at det må være noen i hjemmet deres, at de hjemsøkes av et eller annet som de ikke kan forstå.
Micha vil dokumentere alt, så kameraet er oppe til alle døgnets tider. Jeg må si at det er egentlig helt utrolig at en film kan bli så skummel og creepy med tanke på hvor lite som er gjort med den.
Dette er en film som jeg mener kan skremme den mest hardhuda skrekkfilmseer. Men den er mer creepy enn den er skummel, så den skuffet meg litt selv om den var bra.
Hadde sett for meg at jeg kom til å skvette litt mer og være litt mer angstfyllt, noe jeg desverre var. Gjennom hele filmen ble jeg skremt og satt ut bare en gang. Men som sagt en helt grei film som det er verdt å se.
Filmen er litt i samme gate som blair witch project, men nå er ikke jeg noe fan av den filmen eller, så da kan det være at jeg rett og slett ikke synes slike filmer er så gode.
Men en helt grei film som jeg anbefaler folk å se, men jeg ville faktisk ikke sett den alene. Så jeg anbefaler at du ser den sammen med noen.
Har ikke så lyst til å gi den noen terningkast men vil gjerne høre andres meninger om filmen.

(Dette ble ikke akkurat en vanlig filmanmeldelse, men mer et infoskriv).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar