fredag, april 24, 2009

Ting jeg irriterer meg over!

Har funnt ut at det er en DEL ting jeg egentlig irriterer meg litt over.
Er sikkert en del teite ting å irritere seg over, men jeg irriterer meg over dem.
Jenter som drar genseren deover hendene og singletten ned over rumpa når de skal inn til legen, ser det alltid selv når jeg er til legen! Utrolig irriterende.
Eldre mennesker som stirrer på Mørkhudede folk, er dette noe de aldri har sett før?
Bussjåfører som stopper for andre bussjåfører selv om de egentlig ikke har rukket bussen, mens vanlige folk som så å si banker på døra stopper de ikke for.
Bussjåfører som ikke lar deg bruke overgangsbilletten når den gikk ut for 5 minutter siden.
Helsesekretærer som roter i årene dine, det er noe av det værste som finnes.
Mennesker som blir irritert når det er lite folk i kasse på rema, er det lite folk er det for at det ikke er flere på jobb! Snakker erfaringer her altså.
Irriterer meg grenseløst over mennesker som kun ser seg selv i hele verden.
Lang ventetid på resturanter.
Når man sitter på do på et kjøpesenter og to bimboer kommer inne og snakker høyt om hvor perfekt det falske håret deres er, ikke om hvor lite sminke de bruker men hvor MYE, og at de blir tatt for å være 18 og ikke 24.
Bimboer som ser på deg som et utskudd bare fordi du ikke har samme stil som dem.
Folk som ikke sier takk for hjelpen hos ekspiditører og lignende.

Jeg vet at det GARANTERT er mye mer jeg irriterer meg over, men kommer ikke på noe akkurat nå!

1 kommentar: