onsdag, april 15, 2009

Tilbake i Trondheim og en liten oppsummering!

Ser at det nå er lenge siden min forrige blogg innlegg. MEN, nå har det jo faktisk vært påske så jeg kom ikke hjem før nå på Mandagen.
Var utrolig godt å komme hjem til Trondheim igjen, men var også utrolig godt å være hjemme på Bangsund. Savner dem allerede :/
Broren min reiste også tilbake på Mandagen, til Bardufoss. Så han kommer ikke hjem før til sommeren en gang, tror faktisk det er i Juni hvis jeg ikke tar helt feil.
Er nå sykmeldt på det som SKAL være min siste uke uansett hva, har jo nesten vært borte fra jobb en hel mnd. Utrolig kjedelig å være syk og hjemme hele dagene! Savner alle i barnehagen, så gleder meg utrolig masse til å komme til bake til jobb neste Mandag. Vurderer faktisk å bake Russiske Wienerbrød å ta med til barna, ganske så enkelte skjønnere dere, kom på dette da jeg fant en pose med disse som jeg hadde frosset ned i fryseren. Veldig godt, men oppskriften får dere ikke!
I går måtte jeg bare gjøre noe fornuftig, går da ikke å sitte sånn som dette hver dag. Hang derfor opp forhenget i gangen, passet utrolig bra der, må takke mormor for det! Rydda også i klesskapet, la sammen klær og la på nye sengklær.
Finnes det noe bedre enn å legge seg i nytt senge tøy?
Dette er noe som må byttes ofte altså :D Man vasker jo klærne hele tiden, så hvorfor er det enkelte som ikke vaske sengetøyet noe ofte? Æsj.
I dag skjer det heller ikke så mye, Mads jobber seint så jeg er hjemme alene. Blir Grandiosa til middag, tilbud på jokeren skjønner dere :P
Håper alle har hatt en fin påske. Her kommer noen bilder fra min påske hjemme på Bangsund:







Så jo at jeg allerede hadde lagt ut en del bilder fra påska i et tidligere blogginnlegg. Men disse bildene er også tatt i påsken. Blant annet meg og Mamma som testet ut bruttern sin motorsykkel, mamma og Chivas og en påskekylling :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar