fredag, april 10, 2009

Påske Tur :)

I dag har jeg og familien min vært på påsketur.
Vi dro til smineset og hestøya for å treffe Trude med fam, foreldrene hennes har hytte på smineset.
Her grillet vi pølser, marsmellows og spiste kvikklunsj.
Vi klarte å kapre Konge plassen på Hestøya, mange sure tryner som gikk oppgitt videre og var sinte fordi at de hadde denne plassen i går, og de hadde hadde laget sånn kaffe holder koker greier.
Så hvis vi hadde bygget en gappahug på en offentlig plass skulle vi tatt patent på den? Nei, såklart ikke. Første mann til mølla sier nå jeg.
Vi satte også i gang en helt vill runde med boksen går, noe jeg sikkert ikke har gjort på 8 år. Vi sa at vi måtte holde oss i nærområdet, og begrense oss med hvor vi gjemte oss. Dette var noe jeg kom på da jeg hadde gått på den andre sida av øye, da gikk jeg litt til bake å gjemte meg bak en stor stein i stedet.
Må også si at broren min kjørte motorsykkel, huff så skummelt.
Vi steikte faktisk også vaffler på bål, har du prøvd det før? NAMMIS!
Etter at vi var ferdig var det god sodd middag i hytta, med gode kaker til dessert :)
Nå sitter vi og slapper av, blir vel å finne senga snart, veeeldig sliten.
Men det har vært en flott dag.

Her kommer noen bilder fra turen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar