søndag, april 05, 2009

TINE: Ting å vite om meg :D


Tenkte jeg skulle skrive en lang liste over ting du kanskje visste eller ikke visste om meg?

- Jeg har en merkelig intern humor som veldig få forstår.
- Jeg klipte håret mitt kort, selv om jeg elsket å ha langt hår.
- Nå er jeg lei av kort hår, så sparer til langt igjen.
- Jeg er ikke i mot brunkrem, bare i mot et overforbruk.
- Jeg er kjempe glad i å ta bussen inn til sentrum.
- Jeg elsker å kunne gå til jobb.
- Jeg har fått helt hekta på å lese andre sine blogger.
- Jeg elsker å skrive om alt i min egen blogg
- Jeg er mer glad i Påska enn i Jula.
- Jeg er alt for lite sporty, og ønsker jeg var mer av det.
- Jeg har sett det jeg kaller spøkelser.
- Jeg er egentlig veldig sakelig, selv om folk kanskje ikke ser det.
- Jeg er alltid trøtt når klokken nærmer seg halv 11 på kvelden.



- Jeg elsker å tegne.
- Jeg ønsker å lære meg å danse, helst hip/hop.
- Jeg blir sjelden skikkelig sint.
- Jeg føler til tider at jeg har det vanskelig.
- Jeg har ikke tannlegeskrekk LENGRE.
- Jeg elsker folk som tørr å innrømme sine feil.
- Jeg blir glad når folk sier hei til meg.
- Jeg ser alt for mye tv, og sitter alt for mye på data.
- Jeg har en drøm om å bli hobbyfotograf.
- Jeg HATER føtter.
- Jeg må alltid lese avisen på nettet før jeg går på jobb.
- Jeg har fargekoder når jeg henger opp klær.


- Jeg har funnet ut at jeg er både katte og hundemenneske.
- Jeg er medlem av Redd Barna.
- Jeg har vært 1 og en halv måned i Sør-Afrika hvor jeg jobbet som frivillig.
- Jeg har utrolig hekta på Prim.
- Jeg er utdannet Helsesekretær.
- Jeg jobber som assistent i barnehage.
- Jeg drar gjerne på kino alene.
- Jeg bor i Trondheim.
- Jeg er IKKE forlovet.
- Jeg har avmagnetisert 8 kort på 6 måneder.
- Jeg mister telefonen min i gulvet mange ganger daglig.
- Jeg elsker å bake å lage mat.
- Noe av det beste jeg vet er pølse i lompe.
- Jeg har IKKE lappen. Men skulle ønske jeg hadde den.
- Jeg elsker å se film av hele mitt hjerte.
- Jeg er en tro tilhenger av Beverly Hills 90210.
- Jeg elsker brunost, men blir utrolig dårlig av det.
- Jeg elsker smykker og andre personlige pynteting.
- Jeg har en stor sko eske med smykker osv.




- Jeg har vært innlagt på Sør-Afrikansk sykehus.
- Jeg vet jeg ikke bør se skrekk filmer, men ser dem uansett.
- Jeg har alt for mye klær.
- Jeg har i mine øyne alt for få par sko.
- Jeg har svømt i nærheten av Hai.
- Jeg har møtt Pablo Francisco
- Jeg har jobbet på Esso.
- Jeg har jobbet på Levanger sykehus.
- Jeg har jobbet gjennom Adecco.
- Jeg går alltid i Crocs på jobb.
- Jeg har alltid spotify stående på.
- Jeg er alt for glad i Appelsiner.
- Jeg Elsker Mads.
- Jeg er ca 176 Høy.
- Jeg prøver hardt å få tatt litt solarium.
- Jeg synes skikkelig fyllefester er latterlige.
- Jeg er aldri på fest.
- Jeg bor sammen med Mads på Bratsberg.



Ble du klokere? Noe du lurer på i forhold til disse punktene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar