torsdag, desember 31, 2009

Farvel 2009

Jeg må si at 2009 har vært et veldig innholdsrik år for meg og Mads. Mye har skjedd.
Og det største i livet vårt fikk vi oppleve i Mars, da vi fant ut at vi skulle bli foreldre.
Vi skulle om mange måneder få en helt ny hverdag, og livene våre skulle bli helt snudd. Men vi var bare veldig lykkelige da vi fant det ut.
Det er helt utrolig å få æren av å bære fram et barn, noe ingen må ta for gitt.
Selv hadde jeg ikke et fantastisk svangerskap, tvert i mot. Men selv med alle plager er jeg så utrolig glad for at jeg gjorde det, det er utrolig verdt det. Og jeg er utrolig stolt av meg selv som kom meg gjennom det, for det har gjort meg til en sterkere person. Jeg er nå mange erfaringer rikere.
Bortsett fra det å bli foreldre har det ikke skjedd så mye i 2009. Men det ene store er jo Bryllupet til Mads sin søster og turen vi hadde med mads sin side av slekta til Kroatia. En utrolig fantastisk fin tur. Kjenner jeg gleder meg til neste gang, men da blir det med barn for en del av oss!
For vi fikk en god nyhet i 2009 også, vi skal nemmelig bli tante og onkel, og Elias skal få sitt første søskenbarn. Vi gleder oss kjempe mye, og er så utrolig glad på Irene og Pål sine vegne. Dere er helt fantastiske, og jeg vet at barna våre kommer til å bli kjempe gode venner.
Ellers har jeg fått mange nye gode venner i løpet av 2009. Hadde det ikke vært for dem og Mads hadde svangerskapet mitt blitt enda tyngre enn det var!

Håper alle er fornøyd med år 2009, selv om det kanskje har skjedd mye på godt og vondt.
Farvel 2009.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar