torsdag, desember 31, 2009

Lite blogging

Nå har det gått opp for meg. Hvor utrolig lite jeg egentlig ha blogget her inne i det siste. Jeg må ha blitt den typiske kjedelige mammaen jeg, som vasker klær, rydder, lager mat osv.
Kanskje man kan kalle det husmor, husmor for mine to fantastiske gutter. Trives såklart utrolig godt med det, men jeg må jo virkelig finne rom for litt blogging her inne da. Kan jo ikke legge denne hobbyen på hylla og la bloggen tørke ut helt.
Bloggingen er jo et kjempe fint element for å uttrykke sine meninger, og fortelle om hverdagen sin.
Så jeg må virkelig bli flinkere, skjerpe meg skikkelige å trøke litt støv av denne bloggen.
Nå skal jeg være tilbake altså, og bloggingen skal fortsette!
Nå vet dere i hvertfall at jeg er her og at det bare er hverdagen som småbarnsmor som er travel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar